niedziela, 3 lutego 2013

Books



Ostatnio buszowałam po bibliotece uniwersyteckiej i znalazłam parę pozycji, które chcę przeczytać. Narazie kończę książkę osoby kontrowersyjnej w naszym kraju - generała Wojciecha Jaruzelskiego " Pod Prąd".


Mimo to, zaczęłam już "ogarniać" książkę o życiu Beaty Tyszkiewicz " Nie wszystko na sprzedaż". Przeczytałam dopiero ok 70 stron jednak już w tej chwili mogę ją polecić;)


Kolejne pozycje to książki z serii Jak występować publicznie: jedna Tomasza Kammel'a ( prawdopodobnie świetna książka;) a druga Jean-Denis Menard'a.

 

Teraz coś dla osób, które mają artystyczną duszę, które kochają film i teatr, dla których aktorstwo to nie zawód, praca ale coś pięknego;) Udało mi się dostać trzy pozycje. Pierwsza to książka Remigiusza Grzeli: "Marian Kociniak, Spełniony". Aktor tylko tu wyjawia swoje tajemnice.


Kolejne dwie to książki Jana Machulskiego, pomysłodawcy łódzkiej Alei Gwiazd na ulicy Piotrkowskiej."Chłopak z Hollyłódź" to taka mała biografia tego wybitnego aktora, a "Zawód-aktor" to jego projekty i rozmyślania. Dla mnie to pozycja obowiążkowa;)

 

"Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" to książka, którą chciałam przeczytać już od dwóch albo nawet trzech lat. Jest ona bestsellerem New York Timesa. 463 strony o tajemniczej Czarownicy z Zachodu;)


Na koniec trzy książki autorki Seksu w wielkim mieście, Candace Bushnell:" Szminka w wielkim mieście", na podstawie tej powieści powstał serial, "Piąta Aleja" oraz "4 Blondynki". 


 


Czytaliście którąś z tych pozycji? A może polecacie jakieś ciekawe książki? ;)

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Osoby anonimowe prosimy o pozostawienie imienia albo ksywki;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...