wtorek, 12 lutego 2013

Testing - face



Dzisiaj kolejna recenzja. Tym razem cztery kosmetyki do pielęgnacji twarzy.




Żel oczyszczający do twarzy L'oreal do skóry suchej. Dobry jednak pod koniec stosowania miałam wrażenie, że stracił swoje właściwości łagodzące i nawilżające. Ma bardzo mieszane uczucia co do niego. Raczej nie polecam. Kosztował 12,99 w %. Moja ocena to 4/10





Mleczko oczyszczające i wygładzające do demakijażu twarzy firmy Soraya. Bardzo dobrze oczyszcza i łagodzi. Jest delikatne co czyni go produktem, który zasługuje na ocenę 9/10. Kosztował ok 9zł.





Krem Nutri Gold Light & Silky. Dobry krem jednak nie rewelacyjny. Nawilża i rozświetla skórę. Wchłania się troszkę wolno, w sumie za wolno. Moja ocena to 7/10. Kosztował 29,99 zł w %.





Balsam do ust ChapStick.  Pachnie podobnie do Carmex'u, jednak nie mrowi ust, co dla mnie jest dużym plusem. Nawilża i chroni przed nieprzyjaznymi warunkami atmosferycznymi. Kosztował 4,99 zł w % w Superpharmie. Moja ocena to 10/10.

                                                                                                          PzdR ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Osoby anonimowe prosimy o pozostawienie imienia albo ksywki;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...