niedziela, 24 marca 2013

Look and Read

Niedawno na moją listę książek do przeczytania trafiła pozycja Lisy Chaney - Coco Chanel, Życie intymne. Wczoraj podczas pobytu w Tesco pani ekspedientka zaproponowała mi Magazyn Tesco za 1 gr, gdyż posiadam Kartę ClubCard. 



Właśnie w tym egzemplarzu trafiłam na artykuł o Coco i co najważniejsze, moją uwagę zwrócił śliwkowy okrąg..



Cena książki mnie zaskoczyła, więc tym bardziej postanowiłam, iż ją zakupię;) Dziś książka jest już w moim posiadaniu;)



W książce znalazłam tez małą ulotkę z pozycjami polecanymi przez znak.com.pl. Mnie zainteresowały:


Wiedzieliście że Max Factor był Polakiem urodzonym w Łodzi? 

Polecam wypad do Tesco i przejrzenie różnych pozycji książkowych, gdyż jest troszkę przecen;) Poza tym zajrzyjcie do Empiku, gdzie również jest wiele ciekawych ofert


  




Poza tym zastanawiam się czy warto zainwestować w książkę Anny Starmach - Pyszne 25.. Co o tym sądzicie?



Pozdrawiam serdecznie;)

2 komentarze:

  1. Książkę o Coco przeczytałam i polecam ;) Jeśli chodzi o Pyszne 25 to niedawno ją zakupiłam właśnie w empiku po tej samej cenie, którą widac na zdjęciu i jestem z niej bardzo zadowolona, jest świetna, a jedzonko po prostu rozpływa się w ustach;) widzę, że musze sie wybrac znowu do empiku po plyty z przecenyxD

    pozdrawiam, ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo mówisz że pyszne jedzonko jest? To chyba jednak ją dorwę;) pzdr

      Usuń

Osoby anonimowe prosimy o pozostawienie imienia albo ksywki;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...