niedziela, 27 stycznia 2013

Słodka niedziela

Ostatnio nie pojawiałam się często na blogu, za co Was serdecznie przepraszam. Sami wiecie jak to czasem bywa, nawał nauki, do tego złapałam wirusa i ciężko idzie z tym moim powrotem do zdrowia. Jednak tak jak obiecywałam, przed tygodniem, dzisiaj dalsza część moich rekomendacji, jeśli chodzi o książki które warto przeczytać. Dodałam jeszcze taki akcent kulinarny żeby słodko zakończyć ten weekend :-)

Pierwsza pozycja na dziś to oczywiście książka widniejąca u góry na zdjęciu: "Sekret" Rhonda Byrne. Moja rekomendacja nie wynika z całkowitego zachwytu tą książką, jednak polecam ją ponieważ można się w pewien sposób określić, z kilku rad zawartych w tej książce każdy może skorzystać. Spotkałam się już z kilkoma sceptykami tej pozycji literackiej, ale jest ich równie dużo co zwolenników, więc powiem tak: trzeba znaleźć złoty środek i nie dać się zniechęcić przez negatywne komentarze, ale też nie popadać w absolutny zachwyt bo książka może być dla niektórych rozczarowaniem. Jeśli szukacie konkretnie rady jak zarobić dużą kasę, to nic takiego tutaj nie znajdziecie. Jest tutaj dużo sugestii jak osiągnąć wybrany przez siebie cel, ale nikt tam nie napisał gotowej recepty jak obejść wszystkie pułapki w życiu. Książka daje do myślenia i dlatego uważam że chociaż raz warto po nią sięgnąć.

"Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" Jess Rothenberg, to kolejna książka z tych "dziewczyńskich" które niedawno przeczytałam i zostałam oczarowana. Pomysł oryginalny, wątek love story już nie, ale mocnym punktem całej historii są na pierwszy rzut oka postacie drugoplanowe. Główna bohaterka umiera, jednak w magiczny sposób wraca na ziemię by odkryć to co kryło się za jej na pozór idealnym życiem. Może zapobiec rozpadowi rodziny, odkryć co tak naprawdę ukrywała przed nią najlepsza przyjaciółka i czy chłopak którego kochała był taki wspaniały jak myślała. Wiernym towarzyszem Brie będzie jej przewodnik Patrick, który wie o wiele więcej niż początkowo mówi. Dajcie się wciągnąć w świat Brie, poznajcie jej życiowe dramaty, walkę w odkrywaniu samej siebie i przemożną chęcią powrotu do życia.





Dzisiaj kochani króciutko, miałam zarekomendować więcej książek, ale nie byłam w stanie przeczytać wszystkich, które założyłam sobie, że skończę. Obecnie jestem w trakcie czytania serii "Akta Caine'a" Stover Matthew W., "Dobry początek" David Nicholls i "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ransom Riggs. Jak tylko uda mi się je przeczytać do końca na pewno podzielę się z Wami swoją opinią. See you soon and take care ;-)
P.S. Jeśli chodzi o przepis na rogaliki, które widzieliście na zdjęciu u góry, na pewno pojawi się on w jednym z najbliższych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Osoby anonimowe prosimy o pozostawienie imienia albo ksywki;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...